Auteurs zijn echte ‘Smaakmakers’
Onze auteurs Jan Merton en Nico de Leeuw (van het boek ‘Communicatie en Ethiek‘) zijn, samen met 23 anderen, opgenomen in de jongste editie van het Galjaardboek. Hierin staan ‘de smaakmakers van het communicatievakgebied van 2018’.
In het nieuwste Galjaardboek vertellen Jan en Nico waarom ethiek zo belangrijk is (geworden) en dat er een andere rol is weggelegd voor de communicatieprofessional. de eerste exemplaren van het boek zijn gisteren in het Utrechtse Stadskantoor uitgereikt door journalist Frenk van der Linden. Auteur Jan Merton laat op de foto trots het verhaal zien dat hij met Nico de Leeuw optekende in de nieuwste editie van het jaarboek.
Communicatie en storytelling zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en vormen de kern van dit boek dat nu voor de vierde keer is uitgebracht. In korte en kernachtige verhalen worden nieuwe inzichten aangeboden met betrekking tot het publieke domein. In deze jongste editie wordt traditioneel ook aandacht besteed aan de finalisten die hebben meegedaan aan de Galjaardprijs, waaronder de winnaars de Friese Elfwegentocht (juryprijs) en De Week van de Pleegzorg (publieksprijs).