Pocket boek voor in de binnenzak

Pocket boek voor in de binnenzak

Vandaag is het boek ‘Verkopen met mensenkennis’ van Hans Faas verschenen. Een klein, compact boek dat past in de binnenzak van je colbert. Draag het bij voorkeur in je linkerbinnenzak, op je hart, het gaat immers om mensenkennis en houden van mensen is daarbij essentieel.

In Verkopen met mensenkennis geeft Hans Faas een beter inzicht in ‘de mens’ achter je klant en reikt hij de tools aan om je klant beter te kunnen bedienen. Het leert je in anderhalf uur hoe je de gebruiksaanwijzing van jouw klanten kunt lezen. Gewapend met deze kennis weet je hoe je met kleine aanpassingen in jouw verkoopstrategie kunt zorgen voor een ‘klik’ met elke klant. Bovendien geeft het een uniek inzicht in je eigen gedragsvoorkeuren. Je weet nu waarom je reageert zoals je reageert. Ook weet je waarom je met sommige klanten direct een ‘klik’ hebt en met anderen juist helemaal niet, hoe goed je ook je best doet.

Gerelateerde berichten

Laat uw reactie achter

Uw reactie*

Uw naam*
Uw website

Annemieke FigeeBert OverbeekBrechtje de LeijbreinDaniel MeyerDe VeranderformuleElke dag feestErik Jan KoedijkfantasyFrank PetersFuturo UitgeversGamificationGroepsdrukGuido de ValkHet FlitsbreinHorst StreckintuitieJohan SteenhoekJorien WeerdenburgJos van RooyenKees LindhoutketenregieKoen RomeijnKoppelzonesKracht zonder machtleiderschapLeonie van RijnMaarten SnelmanagementboekMannen en/of VrouwenMarcel RoozeboomMindhackingMonique HooltNanko BoermaneuroPepper KayReset!Rob CoolenRonald van Aggelensci-fiSjaak OverbeekeSusan AmoraalTamarWaardevolle verbindingenWessel de Valk