Artikel auteur bij Baaz Magazine

Artikel auteur bij Baaz Magazine

Op de website van Baaz Magazine (platform voor ondernemers en zzp’ers) is vanochtend een artikel verschenen van Marieke van der Laan, auteur van het boek ‘Positief verrast‘.

In het gastartikel beschrijft de auteur beknopt hoe de lezer zijn/haar klanten  de ultieme klantervaring kan  bezorgen. Het pas verschenen boek ‘Positief verrast‘ gaat hierover en behandelt uitgebreid de customer delight-strategie om zulks mogelijk te maken.

Het hele artikel is na te lezen op de website van Baaz.

Gerelateerde berichten

Laat uw reactie achter

Uw reactie*

Uw naam*
Uw website

Annemieke FigeeBert OverbeekBrechtje de LeijbreinDaniel MeyerDe VeranderformuleDiversiteitElke dag feestErik Jan KoedijkfantasyFrank PetersFuturo UitgeversGamificationGroepsdrukGuido de ValkHet FlitsbreinHorst StreckintuitieJohan SteenhoekJorien WeerdenburgJos van RooyenKees LindhoutKoen RomeijnKoppelzonesKracht zonder machtleiderschapLeonie van RijnMaarten SnelmanagementboekMannen en/of VrouwenMarcel RoozeboomMindhackingMonique HooltNanko BoermaneuroNeuroleiderschapPepper KayReset!Ronald van Aggelensci-fiSjaak OverbeekeSusan AmoraalTamarWaardevolle verbindingenWessel de Valk