Positief verrast – Marieke van der Laan
Zo zorgt jouw team voor de ultieme klantervaring
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs een enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met je? Je komt er terug voor meer aankopen, je prijst het bedrijf aan bij vrienden en je let goed op dat je op tijd betaalt. Toch? Als mkb’er of manager van mensen met klantcontact, zou je veel van dit soort enthousiaste klanten willen hebben. Dat kun je bereiken met behulp van een Customer Delight-strategie.
In het boek Positief verrast gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijke achtergrondkennis van Customer Delight. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight-strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren en ondersteunen deze theorie en praktische instrumenten. Je kunt morgen al aan de slag.
Over de auteur:
Marieke van der Laan werkt sinds tien jaar met veel passie rondom het fenomeen Customer Delight. Ze heeft meerdere Customer Delight instrumenten en modellen ontwikkeld, die centraal staan in haar trainingen. De combinatie expert en trainer maakt dat ze de informatie in dit handboek zowel makkelijk toegankelijk als plezierig leesbaar presenteert.
Previews, recensies en interviews:
Column ExperienceFirst, bij CustomerFirst
Artikel Het inzetten van social media om merkambassadeurs te creëren, bij CustomerTalk
Recensie Positief verrast, bij CustomerTalk
Artikel Zelfs tevreden klanten zijn niet loyaal, maar wie dan wel?, bij CustomerTalk
Artikel Customer Delight als strategie voor winst en groei, bij CustomerFirst
Recensie Positief verrast, bij Managementboek
Recensie Positief verrast, door Hanneke Tinor-Centi
Artikel Zo bezorg je je klant een unieke klantervaring, bij Baaz Magazine
Preview Positief verrast, door Marieke van der Laan bij Managementboek