Marieke van der Laan

Marieke van der Laan werkt sinds tien jaar met veel passie rondom het fenomeen Customer Delight. Ze heeft meerdere Customer Delight instrumenten en modellen ontwikkeld, die centraal staan in haar trainingen. De combinatie expert en trainer maakt dat ze de informatie in haar boek Positief verrast zowel makkelijk toegankelijk als plezierig leesbaar presenteert.

In het boek Positief verrast, gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijke achtergrondkennis van Customer Delight. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren alle suggesties. Je kunt maandagmorgen al aan de slag.

Positief verrast is in juni verkrijgbaar als boek (ISBN 9789492221674) en als e-book (ISBN nnb).

Boek en e-book

Nieuws en blogs

7 okt ,2016 / Marieke van der Laan, Nieuws
Van der Laan gaat schrijven

Vandaag hebben Futuro Uitgevers en Marieke van der Laan bekend gemaakt dat ze gaan samenwerken. Marieke zal een managementboek schrijven dat …

Lees verder