Adriaan Oomen is ‘founding partner’ van ADDFOCUS dat is gespecialiseerd in het ontwikkelen van het Bovenscheidend Vermogen van merken en producten. Oomen studeerde Communicatiewetenschappen met Marketing als specialisatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen en later Management & Organisation bij TIAS. Hij heeft bijna 30 jaar ervaring als marketeer en merketeer bij o.a. PostNL, Reaal Verzekeringen en Rabobank Nederland. Bij de Rabobank won hij vrijwel alle grote reclameprijzen met de succesvolle Jochem de Bruin-campagne. Sinds 2007 is hij eigenaar van ADDFOCUS en helpt hij merken bij het bepalen van duurzaam Bovenscheidend Vermogen. Adriaan schreef eerder het boek Hebbes! dat in 2012 is verschenen.
Adriaan Oomen geeft in het boek Bovenscheidend Vermogen een inspirerende analyse van het Bovenscheidend Vermogen van merken, en geeft je de tips en tools om zelf Bovenscheidend Vermogen te realiseren. Wat is Bovenscheidend Vermogen nu precies, waarom is het belangrijk, welke merken hebben het en hoe creëer je het zelf.
Bovenscheidend Vermogen is verkrijgbaar als boek (ISBN 9789492221346) en als e-book (ISBN 9789492221407). Kijk voor meer informatie over Adriaan Oomen op Addfocus.nl en Bovenscheidendvermogen.nl.