Mobiele Eenheid

Mobiele Eenheid – Brechtje de Leij
Van disruptie naar digitale strategie

‘De online groei komt op dit moment uit mobiel. Je loopt enorm veel inkomsten mis wanneer jouw bedrijf geen – mobile first – digitale strategie heeft. Voor nu en in de toekomst.’

In sneltreinvaart is de wereld in de eenentwintigste eeuw mobiel geworden. De introductie van de smartphone zorgde voor disruptie en nooit eerder heeft een innovatie ons dagelijkse leven en de wereld zo snel op z’n kop gezet.

De klant is helemaal ‘mobiel ready’ en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat niet te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Ondertussen wordt het digitale speelveld snel steeds complexer…

In Mobiele Eenheid helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Dit boek zorgt ervoor dat jij je organisatie zo kunt inrichten dat je de kansen die mobiel biedt, optimaal kunt grijpen. Jouw mobiele strategie zorgt ervoor dat jouw totale digitale strategie naar een hoger plan getrokken wordt. Zo kom je tot een echte Mobiele Eenheid!

Over de auteur:
Brechtje de Leij, ook wel ‘lady geek’ genoemd, is bekend van haar succesvolle mobiele strategieën bij Greetz, Jumbo en NU.nl. Tegenwoordig werkt ze als freelance digital strategist voor haar eigen bedrijf B-Digitized, en helpt ze grote bedrijven als AF KLM, eBay, Marktplaats en Independer met hun digitale en mobiele strategie. Daarnaast is Brechtje een veelgevraagde keynote speaker op het gebied van trends en nieuwe technologie. Haar media invloed is in 2015 bekroond met een plek in de lijst van meest invloedrijke personen in de Nederlandse media, de Media100.

Previews, recensies en interviews:
Column Slimme blikken, bij Emerce
Column Jeugd is digitaal onnavolgbaar creatief, bij De Ondernemer
Column Betere algoritmes of slimmere kinderen?, bij De Ondernemer
Column Bevrijd jezelf van het juk van bereik, bij De Ondernemer
Artikel Van AdWords naar ARwor(l)ds, bij Emerce
Column ‘New retail’ in China: zo gaan ook wij straks winkelen, bij De Ondernemer
Column De kansen van ‘de stem-assistent’, bij De Ondernemer
Column Desktop is het nieuwe print, bij De Ondernemer
Column 7 jaar vooruit: Zo ziet mobiel eruit in 2026, bij Emerce
Column De énige belangrijke mobiele feature voor 2019,bij Emerce
Artikel Geen webcare maar wecare, bij CustomerFirst
Column Voice design: hoe ontwerp je een onzichtbare interface?, bij Emerce
Recensie Mobiele Eenheid, door blogger Mark de Bruin 
Artikel Waarom gaan we toch vooral online via onze smartphone?, bij Emerce
Column Zo ben jij klaar voor de Nederlandse voice assistant, bij Nederlands MediaNieuws
Column De smart assistant komt eraan!, bij Nederlands MediaNieuws
Interview met Brechtje de Leij, bij Hospitality Management
Interview met Brechtje de Leij, bij TechGirl
Interview Brechtje de Leij, bij Monster Year Report
Artikel ‘Wie geen goede mobiele site heeft, loopt kandidaten mis’, bij Het Monsterboardblog
Recensie Mobiele Eenheid, bij deBoekensalon
Artikel De toekomst van media, bij Emerce
Interview Brechtje de Leij over kansen in mobiel, bij Nederlands MediaNieuws
Artikel Zo verdien je meer met je mobiele website, bij DeOndernemer
Column De toekomst van media in de wereld, bij Nederlands MediaNieuws
Recensie Mobiele Eenheid, bij Marketingfacts
Interview met Brechtje de Leij, bij Managementboek
Recensie Mobiele Eenheid, bij Managementboek door Helmar Niemeijer
Bericht Impact van mobiel, bij iCity Magazine
Interview met Brechtje de Leij, bij Adformatie
Artikel Klaar voor de ‘mobile first’ indexering, bij Baaz Magazine
Artikel Tips om je bedrijfswebsite te optimaliseren, bij NUzakelijk, Nu.nl
Bericht Brechtje de Leij publiceert boek, bij Nederlands MediaNieuws
Bericht Brechtje de Leij schrijft boek, bij Dichtbij.nl
Bericht Mobiele Eenheid, bij Nieuws.Sociale
Bericht Brechtje de Leij presenteert boek, bij Emerce
Bericht Mobiele Eenheid, bij Frankwatching
Preview Mobiele Eenheid, door Brechtje de Leij bij Managementboek
Opinieartikel De vijf domste uitspraken over mobiel, bij Emerce
Artikel Contentmarketing 2017: 6 trends, bij LBL
Interview met Brechtje de Leij, bij Mijnmoment
Boekaankondiging Mobiele Eenheid, bij Adformatie
Interview met Brechtje de Leij, bij The Brief, podcast Wayne Parker Kent
Interview met Brechtje de Leij, bij Uur van Puur, Radio Aalsmeer
Boekaankondiging Mobiele Eenheid, door Brechtje de Leij

 

Boek Mobiele Eenheid:
ISBN: 9789492221339
Prijs: € 23,95 (incl. btw)
Omvang: 142 pagina’s
Formaat: 15×23 cm
Bestel uw boek via:
Managementboek Bolcom 

E-book Mobiele Eenheid:
ISBN: 9789492221438
Prijs: € 9,99 (incl. btw)
Bestel uw e-book via: