Veel mooie nieuwe recensies erbij

Veel mooie nieuwe recensies erbij

De afgelopen week zijn weer diverse nieuwe recensies verschenen van bij Futuro Uitgevers verschenen boeken. Het goede nieuws: ze zijn ook nog eens overwegend positief.

Zo verscheen een recensie van ‘Drakenbloed‘, het eerste fantasy-boek van Pepper Kay waarvan onlangs ook de opvolger ‘Drakenspoor‘ is verschenen. De recensent las beide boeken en schrijft onder andere: “Ik had een aangename verrassing en leuke kennismaking met de boeken van Pepper Kay!” De recensie is te lezen op de website van Connies Boekies.

Ook van de (al wat oudere) scifi ‘ID crisis‘ van Pepper Kay is recent een recensie verschenen. De recensent is enthousiast en schrijft onder andere: “Het ene spannende moment loopt over naar het andere met soms even een verdiende rustpauze.” De gehele recensie is te lezen op de website van Boekenvirus.

Van de nieuwe scifi-thriller ‘Bestemming Onbekend‘ van Wessel de Valk is ook al een recensie verschenen. “Enorm beeldend geschreven,” zo schrijft de recensent onder meer. De gehele recensie is te bekijken op de website van Tazzylovesbooks. Van het vervolg ‘Het Patroon‘ is inmiddels ook al een recensie verschenen. Recensent Marc-Jan van Dam schrijft: “Een sterke thriller met moord, verdwijningen en geheime bijeenkomsten.” Lees de complete recensie hier.