Mobiele Eenheid

Mobiele Eenheid – Brechtje de Leij
Van disruptie naar digitale strategie

De online groei komt op dit moment uit mobiel. Je loopt enorm veel inkomsten mis wanneer jouw bedrijf geen –mobile first– digitale strategie heeft. Voor nu en in de toekomst.

In sneltreinvaart is de wereld in de eenentwintigste eeuw mobiel geworden. De introductie van de smartphone zorgde voor disruptie en nooit eerder heeft een innovatie ons dagelijkse leven en de wereld zo snel op z’n kop gezet.

De klant is helemaal ‘mobile ready’ en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat niet te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Ondertussen wordt het digitale speelveld snel steeds complexer…

In Mobiele Eenheid helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Dit boek zorgt ervoor dat jij je organisatie zo kunt inrichten dat je de kansen die mobiel biedt, optimaal kunt grijpen. Jouw mobiele strategie zorgt ervoor dat jouw totale digitale strategie naar een hoger plan getrokken wordt. Zo kom je tot een echte Mobiele Eenheid!

Over de auteur:
Brechtje de Leij, ook wel ‘lady geek’ genoemd, is bekend van haar succesvolle mobiele strategieën bij NU.nl, IceMobile, Jumbo en KLM. Tegenwoordig werkt ze als senior Product Manager bij Marktplaats/eBay en als mobile-expert voor haar eigen bedrijf B-Digitized. Daarnaast is Brechtje als social influencer druk bezig met het domineren van de trending topics en is ze in 2016 uitgeroepen tot ‘heersende Twitter-vriend’ van Quote.

Previews, recensies en interviews:
Interview met Brechtje de Leij, bij Hospitality Management
Interview met Brechtje de Leij, bij TechGirl
Interview Brechtje de Leij, bij Monster Year Report
Artikel ‘Wie geen goede mobiele site heeft, loopt kandidaten mis’, bij Het Monsterboardblog
Recensie Mobiele Eenheid, bij deBoekensalon
Artikel De toekomst van media, bij Emerce
Interview Brechtje de Leij over kansen in mobiel, bij Nederlands MediaNieuws
Artikel Zo verdien je meer met je mobiele website, bij DeOndernemer
Column De toekomst van media in de wereld, bij Nederlands MediaNieuws
Recensie Mobiele Eenheid, bij Marketingfacts
Interview met Brechtje de Leij, bij Managementboek
Recensie Mobiele Eenheid, bij Managementboek door Helmar Niemeijer
Bericht Impact van mobiel, bij iCity Magazine
Interview met Brechtje de Leij, bij Adformatie
Artikel Klaar voor de ‘mobile first’ indexering, bij Baaz Magazine
Artikel Tips om je bedrijfswebsite te optimaliseren, bij NUzakelijk, Nu.nl
Bericht Brechtje de Leij publiceert boek, bij Nederlands MediaNieuws
Bericht Brechtje de Leij schrijft boek, bij Dichtbij.nl
Bericht Mobiele Eenheid, bij Nieuws.Sociale
Bericht Brechtje de Leij presenteert boek, bij Emerce
Bericht Mobiele Eenheid, bij Frankwatching
Preview Mobiele Eenheid, door Brechtje de Leij bij Managementboek
Opinieartikel De vijf domste uitspraken over mobiel, bij Emerce
Artikel Contentmarketing 2017: 6 trends, bij LBL
Interview met Brechtje de Leij, bij Mijnmoment
Boekaankondiging Mobiele Eenheid, bij Adformatie
Interview met Brechtje de Leij, bij The Brief, podcast Wayne Parker Kent
Interview met Brechtje de Leij, bij Uur van Puur, Radio Aalsmeer
Boekaankondiging Mobiele Eenheid, door Brechtje de Leij

 

Boek Mobiele Eenheid:
ISBN: 9789492221339
Prijs: € 22,95 (incl. btw)
Omvang: 142 pagina’s
Formaat: 15×23 cm
Bestel uw boek via:
Managementboek Bolcom 

E-book Mobiele Eenheid:
ISBN: 9789492221438
Prijs: € 9,99 (incl. btw)
Bestel uw e-book via: