Nieuw boek over service management

Nieuw boek over service management

Auteur Jos Gielkens is druk bezig een nieuw boek te schrijven dat over enkele maanden bij Futuro Uitgevers zal verschijnen. De titel ervan luidt ‘Service Management, in vier stappen van methode naar meerwaarde‘.

Gielkens is al ruim 30 jaar actief als senior projectmanager in de automatiseringsbranche en als docent van (project)management en communicatietrainingen. Daarnaast is hij auteur van meerdere ICT-boeken zoals ‘Participeren in projecten‘, ‘IT en Management‘ en enkele boeken over ‘Office’. De auteur is nog druk aan het schrijven aan ‘Service Management’ dat in juni zal verschijnen. Maar het omslag van het boek is al gereed; en uiteraard zal gelijktijdig het e-book verschijnen.

Gerelateerde berichten

Laat uw reactie achter

Uw reactie*

Uw naam*
Uw website

Annemieke FigeeBert OverbeekBrechtje de LeijbreinDaniel MeyerDe VeranderformuleElke dag feestErik Jan KoedijkfantasyFrank PetersFuturo UitgeversGamificationGroepsdrukGuido de ValkHet FlitsbreinHorst StreckintuitieJohan SteenhoekJorien WeerdenburgJos van RooyenKees LindhoutKoen RomeijnKoppelzonesKracht zonder machtleiderschapLeonie van RijnMaarten SnelmanagementboekMannen en/of VrouwenMarcel RoozeboomMindhackingMonique HooltNanko BoermaneuroNeuroleiderschapPepper KayReset!Rob CoolenRonald van Aggelensci-fiSjaak OverbeekeSusan AmoraalTamarWaardevolle verbindingenWessel de Valk