Feestje rond boek ‘Positief verrast’

Feestje rond boek ‘Positief verrast’

Afgelopen zaterdag heeft Marieke van der Laan tijdens een gezellige en drukbezochte bijeenkomst in een ijssalon in Driebergen haar recent verschenen boek ‘Positief verrast‘ officieel ten doop gehouden.

In het enkele weken geleden verschenen boek vertelt Marieke de lezer hoe hij/zij ‘de klant’ een ultieme klantervaring kan bezorgen. Dit gebeurt aan de hand van de zogeheten customer delight-strategie. Die lijn werd doro Marieke doorgetrokken naar het feestje afgelopen zaterdag…

Er was confetti en er hingen ballonnen, en voor de aanwezige gasten (zowel jong als oud) was er een heerlijk ijsje. En ondertussen vertelde de auteur iets meer over de inhoud van haar boek. Het was een gezellige bijeenkomst en we feliciteren Marieke nogmaals van harte met ‘Positief verrast‘.

Gerelateerde berichten

Laat uw reactie achter

Uw reactie*

Uw naam*
Uw website

Annemieke FigeeBert OverbeekBrechtje de LeijbreinDaniel MeyerDe VeranderformuleDiversiteitElke dag feestErik Jan KoedijkfantasyFrank PetersFuturo UitgeversGamificationGroepsdrukGuido de ValkHet FlitsbreinHorst StreckintuitieJohan SteenhoekJorien WeerdenburgJos van RooyenKees LindhoutKoen RomeijnKoppelzonesKracht zonder machtleiderschapLeonie van RijnMaarten SnelmanagementboekMannen en/of VrouwenMarcel RoozeboomMindhackingMonique HooltNanko BoermaneuroNeuroleiderschapPepper KayReset!Ronald van Aggelensci-fiSjaak OverbeekeSusan AmoraalTamarWaardevolle verbindingenWessel de Valk