Jos Gielkens

Jos Gielkens werkt al sinds 1984 in de automatiseringsbranche en is werkzaam als project-/programmamanager, service manager en consultant. Daarnaast is hij onafhankelijk docent bij GielZeel en geeft hij (project) management- en communicatietrainingen. 

In zijn boek Service Management presenteert Jos zijn 4-stappenaanpak. Aan de hand van praktische voorbeelden en een checklist maakt hij duidelijk dat de klanttevredenheid het beste kan worden gemeten en bewaakt middels Kritieke Succes Factoren. Met deze pragmatische benadering voor ogen én met blijvende aandacht voor dienstverlening en maximale toegevoegde waarde voor de klant, laat Jos zien hoe je gestructureerd en ongecompliceerd tot de beste service voor de klant kunt komen. Jos schreef al eerder de boeken Participeren in projecten, IT en Management en meerdere ‘Office’-boeken.

Service Management is verkrijgbaar als boek (ISBN 9789492221360) en als e-book (ISBN 9789492221469). Kijk voor meer informatie over Jos Gielkens op Oke4u.nl.

Boek en ebook

Nieuws en blogs

11 apr ,2017 / Blog, Jos Gielkens
Compleet of incompleet?

Hoe weet je dat je compleet bent in je analyse of het ontwerp van een oplossing? Een interessante, maar tegelijkertijd …

Lees verder
21 sep ,2016 / Jos Gielkens, Nieuws
Gielkens ontvangt eerste boeken

Vanmiddag heeft auteur Jos Gielkens de eerste exemplaren van zijn nieuwe boek ‘Service Management‘ ontvangen uit handen van zijn uitgevers. …

Lees verder
7 sep ,2016 / Jos Gielkens, Nieuws
Boek Jos Gielkens is te koop

Vanaf vandaag is het nieuwe boek ‘Service Management‘ van auteur Jos Gielkens bij alle Nederlandse en Belgische boekhandels te koop. En …

Lees verder
21 feb ,2016 / Jos Gielkens, Nieuws
Nieuw boek over service management

Auteur Jos Gielkens is druk bezig een nieuw boek te schrijven dat over enkele maanden bij Futuro Uitgevers zal verschijnen. …

Lees verder
23 jul ,2015 / Jos Gielkens, Nieuws
Jos Gielkens schrijft boek

Vanmiddag hebben Futuro Uitgevers en Jos Gielkens in een hotel in De Bilt overeenstemming bereikt over een samenwerking die over …

Lees verder