Jos Gielkens werkt al sinds 1984 in de automatiseringsbranche en is werkzaam als project-/programmamanager, service manager en consultant. Daarnaast is hij onafhankelijk docent bij GielZeel en geeft hij (project) management- en communicatietrainingen.

In zijn boek Service Management presenteert Jos zijn 4-stappenaanpak. Aan de hand van praktische voorbeelden en een checklist maakt hij duidelijk dat de klanttevredenheid het beste kan worden gemeten en bewaakt middels Kritieke Succes Factoren. Met deze pragmatische benadering voor ogen én met blijvende aandacht voor dienstverlening en maximale toegevoegde waarde voor de klant, laat Jos zien hoe je gestructureerd en ongecompliceerd tot de beste service voor de klant kunt komen. Jos schreef al eerder de boeken Participeren in projectenIT en Management en meerdere ‘Office’-boeken.

Service Management is verkrijgbaar als boek (ISBN 9789492221360) en als e-book (ISBN 9789492221469). Kijk voor meer informatie over Jos Gielkens op Oke4u.nl.