Auteur wordt ‘positief verrast’

Auteur wordt ‘positief verrast’

Auteur Marieke van der Laan heeft vanochtend in de Haarlemmermeer (op Schiphol om precies te zijn) het eerste exemplaar van haar nieuwe boek ‘Positief verrast‘ in ontvangst genomen.

Het boek is vorige week verschenen en dus was het tijd om  ook de auteur het (symbolische) eerste exemplaar te overhandigen. Dit deden we in een hotel op Schiphol, alwaar we ook de komende promotie-activiteiten hebben besproken en afgestemd. 

In ‘Positief verrast’ gidst Marieke van der Laan de lezer op speelse wijze door de noodzakelijke achtergrondkennis van Customer Delight. Ze bespreekt acht praktische instrumenten die je input geven om deze strategie succesvol in je eigen organisatie in te voeren, om zo tot ‘de ultieme klantervaring’ te komen. 

Gerelateerde berichten

Laat uw reactie achter

Uw reactie*

Uw naam*
Uw website

Annemieke FigeeBert OverbeekBrechtje de LeijbreinDaniel MeyerDe VeranderformuleDiversiteitElke dag feestErik Jan KoedijkfantasyFrank PetersFuturo UitgeversGamificationGroepsdrukGuido de ValkHet FlitsbreinHorst StreckintuitieJohan SteenhoekJorien WeerdenburgJos van RooyenKees LindhoutKoen RomeijnKoppelzonesKracht zonder machtleiderschapLeonie van RijnMaarten SnelmanagementboekMannen en/of VrouwenMarcel RoozeboomMindhackingMonique HooltNanko BoermaneuroNeuroleiderschapPepper KayReset!Ronald van Aggelensci-fiSjaak OverbeekeSusan AmoraalTamarWaardevolle verbindingenWessel de Valk